- Inscripció i gestió del servei
- Pagaments: preus generals | absències | preu pícnic | mitjans de pagament | beques
- Menús, intoleràncies i al·lèrgies
- Servei de pícnic
- Comunicació amb les famílies
INSCRIPCIÓ I GESTIÓ DEL SERVEI
Les famílies dels usuaris del servei de menjador realitzen totes les seves gestions (donar-hi d’alta un nen, absències, pagaments, missatges…) a través de l’aplicació per a telèfon mòbil (app) de Campos Estela.
És indispensable sempre realitzar la inscripció al servei, tot i que el nen o nena només s’hi quedi a dinar una vegada en tot el curs.
En aquest enllaç s’explica com descarregar-vos l’app. Hi trobareu l’explicació i també un vídeo amb les pantalles que trobareu en el procés. Si teniu qualsevol entrebanc, escriviu a app@camposestela.com i us contactaran el més aviat possible.
A final de cada curs confirmareu si el nen o nena continua fent ús del servei el curs següent, i si hi manté el patró d’ús (fix, esporàdic, quins dies). Sempre es poden notificar canvis abans del començament del nou curs, a través del servei de missatgeria de l’app.
PAGAMENTS
Preus 2024-2025
Aquests preus són regulats per la Generalitat de Catalunya per a tots els menjadors d’escoles públiques.
- Usuaris fixos (a partir de 3 dies per setmana, sempre els mateixos dies). 7,25 €
- Usuaris esporàdics (avisen el dia que es queden abans de les 9:40 h): 7,98 €
Si un usuari fix de 3 o 4 dies setmanals ha de quedar-s’hi un dia més, alguna setmana puntualment, el preu d’aquest dia és el mateix que paga habitualment.
Absències 2024-2025
- Absències d’usuari fix avisades de forma correcta abans de les 9:40 h del mateix dia: descompte del 100%.
- Absències no avisades abans de les 9:40 h de qualsevol usuari: es paga el preu sencer en tots els casos.
Si un usuari esporàdic havia previst un ús puntual, però avisa de l’absència abans de les 9:40 h del mateix dia, no se li cobrarà cap import.
Les absències s’han d’avisar a través de l’app. En cas de mal funcionament puntual (verifiqueu sempre que tingueu bona cobertura!), feu-ho al telèfon 615.867.768, per escrit amb Whatsapp, o a menjador.samuntada@camposestela.com.
Una absència és avisada de forma correcta quan s’ha comunicat per escrit a Campos Estela abans de les 9:40 h del mateix dia. Més tard d’aquesta hora, o per altre canal, o avisada a l’escola o a l’AFA, es considera no avisada. Si es produeix una vaga, es considera falta avisada.
Preus pícnic
Consulteu l’apartat PÍCNIC per saber-ne més sobre l’àpat.
USUARIS FIXOS: reben sempre un pícnic, no han de fer res.
- Si un usuari fix no desitja els pícnics, ha de prevenir Campos Estela un sol cop per a tot el curs i a partir d’aquell moment no pagarà cap import per cap dia de sortida, fins al final de curs. Sempre es pot revertir si es desitja.
- L’antelació mínima per donar aquest avís és de dos dies laborables abans de la pròxima sortida per a la qual ja no es desitja pícnic. En cas de no fer-ho, per a aquell dia se li donarà pícnic igualment i s’hi facturarà el preu complet.
USUARIS ESPORÀDICS (usuaris que van avisant els diferents dies que s’hi queden): quan desitgin algun pícnic l’han de sol·licitar dos dies laborables abans. Només han de marcar “present” per al dia de la sortida, a l’app.
En cas que s’anul·li una excursió per mal temps, als usuaris que portin el menjar de casa seva se’ls hi cobrarà la part del monitoratge.
Forma de pagament
No es pot fer ús del menjador amb pagaments pendents de cursos o mesos anteriors.
Els pagaments es realitzen a través de l’app, introduint-hi les dades bancàries per a domiciliació. També s’hi pot pagar amb targeta de crèdit.
Les quotes es domiciliaran el dia 1 de cada mes, i correspondran als usos exactes del mes vençut (el mes que acaba d’acabar).
El pagament amb targeta s’ha d’efectuar també el dia 1 de cada mes. En cas de retard, es demanarà a la família que domiciliï els pagaments següents.
En cas de devolució d’un rebut s’avisarà la família perquè realitzi un ingrés o una transferència bancària, i n’enviï justificant per correu electrònic a menjador.samuntada@camposestela.com.
Cada rebut retornat es penalitzarà amb 5,50 € en concepte de despeses de gestió de la devolució.
Beques 2024-2025
El descompte de la beca s’aplicarà un cop rebuda la confirmació per part de l’escola. L’import de beca obtingut es comunicarà a les famílies via telefònica.
Si la beca no és del 100%, la família haurà d’assumir la resta de l’import.
- Beca 70%: 2,18 € per menú
- Beca 50%: 3,63 € per menú
- Faltes no avisades: cal pagar la part corresponent del menú.
Les beques es poden compactar fent una sol·licitud per escrit, a l’escola. La compactació es mantindrà tot el curs, no es pot canviar el criteri.
Per a resoldre els vostres dubtes sobre les beques, contacteu l’escola a a8024030@xtec.cat
MENÚS, INTOLERÀNCIES I AL·LÈRGIES
Tots els menús del mes estan disponibles a l’app.
El menú que se serveix per defecte és el menú basal. Els menús diferents del basal (sense al·lèrgens, vegetarià…) s’han de sol·licitar des de l’app, bé en el moment de fer l’alta o bé posteriorment enviant un missatge pel sistema de missatgeria de l’app.
Els alumnes amb al·lèrgies o intoleràncies alimentàries han de carregar a l’app o enviar per correu electrònic la documentació mèdica que ho acrediti, a més de les indicacions pautades pel metge. Cal mantenir aquesta informació actualitzada i informar dels canvis que es produeixin per poder adaptar la dieta a les necessitats de l’alumne.
Si un dia l’alumne ha de fer dieta tova o astringent, comuniqueu-ho a Campos Estela abans de les 9:40 h, al telèfon 615.867.768 (preferiblement escrivint per Whatsapp) o al correu menjador.samuntada@camposestela.com.
PÍCNIC
Campos Estela proveirà un pícnic per a les sortides de dia sencer: el Dia a la Natura que es fa cada mes, i la visita cultural que l’escola fa cada trimestre.
El pícnic es personalitza en funció dels diferents menús (celíac, vegetarià…).
Consulteu l’apartat PAGAMENTS per conèixer les condicions d’ús del servei de pícnic.
🍎 El pícnic s’elabora dins l’estricte respecte de la normativa sanitària i es compon de dos entrepans variats (formatge, fuet, pernil…), dues peces de fruita i un petit paquet de galetes Maria.
🍶 Tots els nens i nenes portaran la seva cantimplora. Es recomana preveure una ampolla més gran que la que porten habitualment a classe, o dues ampolletes, per als dies de sortida.
⚠️ Per a qui no desitgi fer ús del servei de pícnic, i el porti de casa, l’escola recorda que per raons de practicitat i higiene és preferible l’entrepà abans que un plat en carmanyola amb coberts.
COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES
Perquè la comunicació flueixi correctament, és molt important que tots els usuaris del menjador es donin d’alta a l’app. Consulteu aquí com fer-ho!
Comunicació del menjador cap a les famílies
Els menuts d’I3 rebran a través de l’app (temporalment, en paper) una nota diària, que indica com han passat el temps de migdia. A partir d’I4 la nota és trimestral, però no heu d’esperar si voleu tractar temes concrets sobre els vostres fills i filles! Recordeu que en qualsevol moment podeu adreçar-vos a l’equip de monitoratge!
Quan el ritme del servei ho permeti, i sempre dins el respecte als drets d’imatge acordats prèviament, s’hi faran fotografies dels diversos moments viscuts per anar actualitzant el web de l’AFA.
Comunicació de les famílies cap al menjador
L’horari d’atenció directa a les famílies serà en hores convingudes, a ser possible entre les 9h i les 9:30h de dilluns a divendres. Si no és possible, es pot habilitar altre horari prèvia conversa!
En qualsevol moment les famílies es poden adreçar a la coordinadora del menjador, la Maria, per posar en comú vivències o necessitats de la nena o el nen, mitjançant l’app, el telèfon 615.867.768 o per correu a menjador.samuntada@camposestela.com
Per contactar amb la comissió de menjador de l’AFA Samuntada: